Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Το σάντουιτς των ηλιθίων

Όλη μέρα σήμερα χάζευα από εδώ και από εκεί, λίγο ίντερνετ, λίγο μουσική, λίγο τηλεόραση...είδα και τα ζώδια το πρωί από το εγκυρότερο κανάλι της ελληνικής τηλεόρασης (ονόματα δε λέμε), και επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες μου για άλλη μια φορά, ότι δηλαδή είναι βλακείες όλα αυτά, και ότι κάθε μέρα τα ίδια λένε με άλλα λόγια. Πετάνε και έναν Κρόνο σε κάθε ζώδιο, βάλε και λίγο Άρη να γίνει πιο ενδιαφέρον, και σήμερα η μέρα σου θα είναι πολύ τυχερή σε αισθηματικά, επαγγελματικά, οικονομικά, και ό,τι άλλο λήγει σε -ικα. Αφού λοιπόν πήρα την ημερίσια δόση της αποβλάκωσής μου, ήθελα να γράψω ένα κείμενο στο blog τώρα που μπορώ. Πρώτη φορά από τότε που ανοίξαμε το mialampa, δεν είχα τι να γράψω! Ξεκίνησα ένα κείμενο...και το έσβησα...ξεκίνησα και δεύτερο...το έσβησα και αυτό...ε τρίτο και τυχερό! Έτσι;
{Επιστήμονες άνθρωποι δεν έχουμε προκαταλήψεις.}

Τελοσπάντων, γράφω το κείμενο τώρα και μου έρχονται διάφορα στο μυαλό. Μόλις πριν δύο μέρες ανακάλυψα πόσος κόσμος έχει blog και με έπιασε τσαντίλα που τόσο καιρό διάβαζα μόνο τις δικές μου βλακείες ξανά και ξανά, προσπαθώντας να με πείσω ότι λέω κάτι ενδιαφέρον. Ξεπερνάω όμως τα νεύρα μου...και με πιάνει παράπονο. Γιατί όλοι αυτοί οι ενδιαφέροντες και έξυπνοι άνθρωποι που έχουν blog να μην είναι και γνωστοί μου στην "κανονική" ζωή; Εγώ γιατί να πέφτω συνέχεια σε βλαμμένους, και να περιτριγυρίζομαι από ψώνια; ("Γιατί να είμαι το ζαμπόν σε ένα σάντουιτς ηλιθίων;") Μήπως όλοι οι σωστοί κρύβονται να μην τους κατασπαράξουν όλοι οι υπόλοιποι; Και γιατί πλειοψηφία να είναι πάντα οι χειρότεροι; Πότε έχεις δει αρκετά έτσι ώστε να ξέρεις ότι δε θα βρεις ποτέ έναν σωστό άνθρωπο να είσαι μαζί του; Ναι, ο ένας μου ξυνίζει, ο άλλος μου βρωμάει, αλλά εγώ φταίω που αντί για παγωτό μου δίνουν συνέχεια γρανίτα; Καλές οι λίγες θερμίδες, αλλά συγκρίνεται το ένα με το άλλο;

Και γιατί να μην μπορεί ο υπολογιστής μου να κάνει όσα δε θέλω να κάνω εγώ; Έξυπνο μηχάνημα, αλλά κάθεται όλη μέρα στο γραφείο μου και με κοιτάζει σαν χαζός, λες και εγώ ξέρω τι θέλω!

Ελπίζω να μην χιονίσει. Κρίμα είναι...ποιος αντέχει να κλειστεί στο σπίτι και έξω να έχει ψοφόκρυο; Άσε που αν χιονίσει, όλοι θα αποκλειστούν στα σπίτια τους και εγώ με ποιον θα παίξω χιονοπόλεμο; Συν το ότι μου αρέσει η βαβούρα της πόλης, και όταν χιονίζει, όλα σιωπούν. Ωραίο αν είσαι σε τρίτο στάδιο κατάθλιψης, αλλά εγώ έχω όρεξη για Allou Fun Park, και σουβλάκια, μιας που έρχεται και Τσικνοπέμπτη.

Τώρα που είπα και Τσικνοπέμπτη...τι είναι αυτό το πράγμα φέτος; Ούτε Χριστούγεννα κατάλαβα, ούτε Απόκριες...το καλοκαίρι περιμένω μόνο, και αυτό γιατί με κούρασε το κρύο! Ώρες-ώρες νιώθω λες και είμαι κουρδισμένη και πάω όπου με πάνε.

Άσχετο τώρα αυτό που θα πω αλλά είδα χτες το "Slumdog Millionaire". Να το δει όλοι, το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Τι Hollywood λένε κάποιοι...δείτε το και θα με θυμηθείτε! Και αν έχετε στο μυαλό σας τίποτα Bollywood, μόνο στα credits χορεύουν οι ηθοποιοί, αλλά ποιος τα βλέπει έτσι και αλλιώς; (Το γιατί χορεύουν δεν το κατάλαβα. Τόσο πολύ χάρηκαν που τελείωσε η ταινία; Τι να πει κανείς...)

Ελπίζω αν αντέξατε να φτάσετε μέχρι αυτό το σημείο να μην σκέφτεστε "πάει, μόλις έχασα άλλα 10 λεπτά από τη ζωή μου. Φτου!". Για να μην χάσετε και άλλα 10...και μιας και λέω ασυναρτησίες, έτσι για να πω κάτι, καλή συνέχεια σε όλους!

May the force be with you!

~Carina

17 σχόλια:

Tzeve είπε...

τα κατάφερες βλέπω...ωραία photo...

εννοείται πώς το slumdog θα το δούμε με το που βγει...αναμένεται ήδη όμως πριν από αυτό το Valkyrie...

υγ: να πας να δεις το ματωμένα χείλη...η καλύτερη ταινία της σεζόν

Little Hope Flags είπε...

Ε...ναι...τα κατάφερα να βρω site με έτοιμο θέμα που να ταιριάζει στο blog! :p

Φέτος παίζει πολύ ο Β'ΠΠ,ε; Χμ...

Η αλήθεια είναι ότι δε μου αρέσει ιδιαίτερα ο Τομ Κρουζ..ίσως να το αφήσω για αργότερα..προηγούνται τόσες άλλες!

Το "Readers" θα είναι σίγουρα το επόμενο που θα δω! Μου έχουν πει πάρα πολύ καλά λόγια...μέχρι και ο ορθοδοντικός μου μού το πρότεινε!

Δεν έχω παράπονο...ο χειμώνας αυτός είναι γεμάτος καλές ταινίες.

Ανώνυμος είπε...

koita..kala ksekinises stin arxi...meta pws petagosoun ap to ena thema sto allo??! :) eides omws?kataferes na olklirwseis ena post k malista megaloutsiko!tin epomeni fora pou den tha ksereis ti na grapseis, apla skepsou ti mera einai..olo k kati tha vreis!!

Little Hope Flags είπε...

Χαχα...μμμ..για να δούμε...σήμερα είναι Τρίτη, έφαγα φασόλια και είδα ένα επεισόδιο από το Southpark. Τι άσχετους συνειρμούς μπορώ να κάνω για να γεμίσω ένα post? :P

Ευχαριστώ για την ανάγνωση! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TI AΠΟΡΕΙΣ;ΤΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΧΑΖΟ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΛΑ ΚΑΛΟΨΗΜΕΝΑ;ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Daizy είπε...

Το "Τhe Reader" είναι όντως πάρα πολύ καλή ταινία,την είδα 2 φορές κι ήταν εκπληκτική...Θα δω και το "Slumdog millionaire" που πήρε και χρυσή σφαίρα...

Little Hope Flags είπε...

JK O SKPOUTZAKOS: Είχα μια ελπίδα ότι μπορεί να έκανε μαγικά αλλά... Γι'αυτό δεν τρώω πια ζαμπόν! χαχα

Margaret: Μου το είπαν διάφοροι ότι είναι πολύ καλή και ανυπομονώ να τη δω! Το "Slumdog Millionaire" είναι απλά τέλειο!

Καλημέρα σε όλους!!

Theios είπε...

Απ' την άλλη εγώ πιστεύω οτι αν συναντιόμασταν οι bloggers στην πραγματική ζωή, μπορεί και να ξενερώναμε! (Καλά ντε, μη βαράτε! :P)
Βέβαια, μπορεί και να έχουμε συναντηθεί ήδη και να μην το ξέρουμε... Να κάθεται δίπλα σου στο Μετρό ένας τυπάς, του οποίου μπορεί να διαβάζεις το blog του και αυτός το δικό σου! Creepy? :P

Little Hope Flags είπε...

Creepy δε λες τίποτα! Αλλά βλέπω ότι όλοι λίγο πολύ χρησιμοποιούμε μετρό (και Starbucks :p) οπότε...να αφήνουμε μηνυματάκια όπου πάμε "Ήμουν και εγώ εδώ. Με e-γάπη, Blogger τάδε(προαιρετικό το όνομα)". hehe

Ανώνυμος είπε...

εγώ πραγματικά δεν ένιωσα ότι έχασα 10 λεπτά από τη ζωή μου!!!
θα δώ τη ταινία που μας προτείνεις!!!
καλώς σε βρήκα!!!

Little Hope Flags είπε...

di-ne-tou: Σ'ευχαριστώ πολύυυυ, να'σαι καλά! :)

Να τη δεις, αξίζει!

Καλώς μας ήρθες!!

K@terin@ είπε...

κοίτα να δεις αυτή την απορία περί ανθρώπων την έχω και εγώ , το θέμα είναι καλύτερα να έχεις το κριτήριο της επιλογής (και ας σου βρωμάει ο ένας και ας σου ξυνίζει ο άλλος ) παρά να συναναστρέφεσαι με όλους και να μην ξεχωρίζεις τπτ. Στον κουβά όλοι , δε λέει .

τώρα το slumdog το περιμένουμε και όχι δεν θεωρώ οτι σπατάλησα 10 λεπτά ....

αυτά

καλημέρα , καλως σας βρήκα και εγώ !!

Little Hope Flags είπε...

K@terin@: Ναι συμφωνώ...καλύτερα να διαλέγεις λίγους και καλούς παρά να είσαι μ'ένα τσούρμο ηλιθίων...!

Πότε θα ανοίξεις το blog σου;; Έχω μια τρέλα με κοσμήματα και θέλω να δω τι φτιάχνεις! :)

Καλώς ήρθες και εσύ, και καλημέρα σε όλους!

Lalù είπε...

Tin ataka 'jambon se sandwich ilithion' tha tin xrisimopoio apo do kai pera - elpizo na mi se peirazei.

Gia ola t'alla, 'opoios girizei, mirizei' pou leei kai i aderfi mou, psa3e kai tha vreis. Borei na iparxei polli savoura ekei e3o alla iparxoun kai polloi - ma para polloi - endiaferontes anthropoi, bloggers kai mi.

The force is strong with you, kane antistasi sti granita kai tha vrethei to pagoto ;-)

Little Hope Flags είπε...

Lalu: Ελεύθερα, δεν διατηρώ εγώ τα πνευματικά δικαιώματα! :P

Ελπίζω μόνο να μην λιώσει στην πορεία...Ευχαριστώ για το comment! :)

Flonsavardu είπε...

συμφωνώ απίστευτα με όλα! με τους γνωστούς μας που είναι "λίγοι" (όχι σε ποσότητα, σε ποιότητα), στο ότι είμαι κουρδισμένη... και είσαι γαμάτη, είσαι και 19, εγώ γιατί δεν είμαι ακόμα 19; Γαμώτο!!!

:)

Little Hope Flags είπε...

Flonsavardu: Σημασία δεν έχει πόσο είσαι αλλά πόσο γαμάτος παραμένεις! :D

Ευχαριστώ για το σχόλιο!!